2012-08-10 ? 09:45:08

Utvecklingsbild

Jaja, fine. Jag har egentligen inte velat lägga upp någon ny bild eftersom jag inte märkt någon skillnad på mig själv den här månaden. Inte jättekonstigt med tanke på hur lite jag har tränat.

Två vänner började tjata på mig häromdagen och sa "Du kan ju inte bara ta kort på dig själv i medgångar. Visa att du är mänsklig". Och de har väldigt rätt!
Jag vill ju inte ha en blogg där allt bara är rosor och sommarängar. Lite ris ska också få plats!

Nu har inte jag några viktresultat eftersom jag inte har hittat vågen än. Ni får klara er med en bild.
Jag märker att det lägger sig som ett bildäck runt magen. Gillas inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat Mattias. Har vart jätte dålig på att kika in här nu på sommarn, har vart kass på allt vad gäller träning o kost (spyr rakt ut på mig själv)! Men du ligger i bra, heja heja :)

2012-08-20 @ 16:49:27
URL: http://ninnilovisa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!