2013-02-18 ? 12:00:18

Häxbrygderna och island

Efter påtryckningar på facebook angående mirakelvattnet "kan-jang", kände jag att det inte fanns mycket att förlora. Jag kröp till korset och gick till apoteket efter jobbet. Sjukt literpris på det förresten. Närmare 800kr/liter...
Som om inte en häxbrygd vore nog, gjorde jag även ett besök på ica och köpte ingefära, honung och lime.
Båda drycker smakar lika illa. Dock ska inte "medicin" smaka gott. Allt är alltså som det ska.
Något jag har märkt är att; tar man för mycket ingefära blir det ohyggligt starkt. Men jag känner att det riktigt spränger bort bakterierna!
 
Varje gång vädret dyker upp i tv-rutan börjar jag fundera på en sak. Varför i hela friden klipper de in Island uppe till vänster, när de ändå inte visar något väder?! Är det för att de stackars islänningarna som bor där, långt ute på havet, inte ska känna sig mer avskärmade och ensamma än de redan gör? Jag förstår verkligen inte vitsen. Är det någon som sitter inne på någon som helst fakta om det här ämnet - dela med dig!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Ninni

Ingen fakta, iaf inte om Island..men ingefäran ser ut som en penis. Punkt

Svar: Med lite fantasi, så visst!
Mattias Nilsson

2013-02-18 @ 12:36:34
URL: http://ninnilovisa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!