2013-02-20 ? 09:39:25

Uppdatering från sjukstugan 2.0

Jag känner mig bättre och bättre för varje dag. Under de senaste dagarna har jag dock förlikat mig vid tanken att det kanske inte blir något vasalopp.
Mina närmaste, och jag själv för den delen, har förbjudit mig att åka ifall jag är dunderförkyld eller har ont i halsen. Det må låta lite småfjantigt, men alla vet hur det är att vara jätteförkyld. Orken sätts ner något enormt, och efter en sån kraftansträngning som det faktiskt innebär att ta sig de där nio milen, kan det få förödande konsekvenser på t.ex hjärtat. Så, känner jag mig inte bra så blir det inget lopp.
 
Men! Som sagt, jag känner mig bättre idag. Jag har inte ont i halsen och jag är inte förkyld. Lite snorig kanske, men inte förkyld. Så som det ser ut nu så bör det bli start på söndag. Jag kan knappt beskriva med ord hur besviken jag skulle bli ifall så inte blir fallet. Jag har "sett fram emot" det här i nästan ett år, jag har mina närmaste vänner med mig där uppe för att heja på, och det ska bli kalasväder. Vad mer kan man begära? 
 

En väldigt "ärlig" morgonbild. Straight out'a bed.
 
 
Kommentarer
Postat av: Oskar Lööf

Nilsson, nu höjer du dig! Jag vill inte veta av något jävla avhopp eller en inställd vasa! Bit ihop och tejpa, andas genom näsan och drick jäger. Du SKA köra..
Vänlig hälsning, Oskar.

Svar: Du har rätt!
Mattias Nilsson

2013-02-20 @ 10:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!