2013-02-20 ? 23:46:00

Peppa mig med en hälsning!

Imorgon bitti styr vi räsersaaben mot nordligare breddgrader. Då är det dags!
 
Under själva vasaloppet kommer jag att behöva all pepp jag kan få, och det vore oerhört roligt att få!
De har placerat ut jättestora skärmar längs med spåret hela vägen. Så när jag närmar mig en skärm så känner skärmen av det, tack vare mitt chip som jag kommer ha runt foten. När jag är tillräckligt nära skylten så dyker era hälsningar upp och jag lyser upp och får lite extra krafter. Det vore grymt!
 
För att skicka en hälsning går ni in HÄR.
Det finns två stycken Mattias Nilsson som är födda 1990 som ska åka. Jag är den med startnummer 1611.
 
För den som vill kan man följa loppet i mobilen också. Ladda ner appen "Vasaloppet vinter 2013". Där kan man följa med hela vägen. Sök på namn eller startnummer. Jag åker "Öppet spår söndag".
 
Önska mig lycka till!
Kommentarer
Postat av: Muttii

Done! Lycka till nu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!