2013-02-05 ? 23:34:00

Överfasning

Tjena!
Jag tänkte mig börja skriva om lite annat än bara träningsrelaterade saker. Jag vet att folk tycker det är skoj att kika in här och läsa om mina upptåg. Men efter vasaloppet då, ska jag fortsätta skriva då? Jag tror det. Just nu tycker jag det är rätt trevligt att hamra in mening efter mening här på blogg.se.
 
Vad ska man skriva om då? Jag hade en blogg för några år sedan där jag skrev om min, för mig, ganska tråkiga och gråa vardag. Den kanske inte är så tråkig ändå(?) Vad vet jag! Dock måste jag fasa över den här bloggen till min gamla när vasaloppet är passé. Kan inte ha en blogg som heter "vägen mot vasan" när det inte längre handlar om just vasaloppet.
 
Det blir till att börja skriva om hur jobbet har varit, vilken färg jag har på kalsongerna för dagen och att saltet är slut. Sånt som alla vanliga svenssonbloggare skriver om. Föga intressant för vissa. Mäkta intressant för andra.
Så får det bli. Börjar redan nu;
Idag har jag blå/lila kalsoner. Jobbdagen idag var oerhört lugn, hände inte mycket. Det finns fortfarande salt kvar.
 
Ja, det kommer ta ett tag innan jag kommer in i vardagsskrivandet, men jag ska ge det ett ärligt försök.
Imorgon ska jag till exempel till Mariestad för att hälsa på Micke. Sverige tar emot Argentina i en träningsmatch. Den ska såklart spanas in. Jag har redan nu börjat fundera på vad jag ska svara när förslaget om pizza kommer - för det kommer komma. Det kommer alltid. Jag vill ju ha pizza, det är ju så fruktansvärt gott. Jag har dock tänkt att sköta mig ända till vasaloppet. Jag skulle kunna försöka köra med att försöka inbilla mig att det är bra att ladda med kolhydrater. Kanske blir så, vi får se.
 
Hej så länge!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!