2013-02-13 ? 23:53:00

Följ mig via vasaloppets app!

Hej!
Jag tror jag ska sluta skriva "hej!", gå mer pang på rödbetan. Skitsamma ifall jag säger hej eller inte. Jag hejar på er ute i det verkliga livet istället.
Anyway. Jag tänkte att det kunde vara hög tid att gå in och läsa på lite vad som gäller om och kring vasaloppet. Det visade sig vara en hel del saker jag inte tänkt på. Det ska lämnas in ombyteskläder som ska köras med lastbil, vägar är avstängda osv.
 
Det fanns en flik som hette "sms och appar". Om det finns någon som under den där söndagen om 10 dagar skulle vilja följa min väg från sälen till mora, så laddar ni ner appen "Vasaloppet vinter 2013". Fungerar till både android och iphone. Väl inne i appen knappar ni in mitt startnummer 1611, så kan ni följa mig hela vägen! 
 
Jag tittade på lite kortfilmer och läste om lite allt möjligt, och jag blir bara mer och mer laddad för varje dag som går. Det enda som fick min mage att vända sig tre varv och hoppa ut genom ändtarmen var det här:
 
"För att få en så positiv upplevelse som möjligt bör du innan du ställer dig på startfältet i Berga by, Sälen, ha förberett dig genom att under hela hösten tränat varierat gärna tre gånger i veckan. Du bör ha åkt åtminstone 50 mil. "
 
Finn ett fel..
 
Nu är jag dock inte ute efter någon "trevlig upplevelse". Det här handlar om att överleva!
 
En bild från sommaren 2008, som inte har något som helst med samanhanget
att göra, men vad är en blogg utan bilder?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!