2013-02-16 ? 23:52:24

Hypokondrikern hade rätt

Hypokondrikern i mig hade rätt. Idag vaknade jag upp med halsont. Inte inbillat halsont, utan riktigt.
Det är så sjukt typiskt! Nu blir det en kamp mot klockan för att bli kvitt baskiluskerna.
 
Idag efter jobbet var det raka vägen mot apoteket för att öppna tjocka plånboken. Jag funderade på hur mycket jag skulle öppna den. Kan-Jang till exempel, hjälper verkligen det, eller är det bara en massa plantor som någon häxa mosat ihop och blandat med vatten? Jag har svårt att tro på allt sånt där som kommer från växtriket. Medicin för mig ska vara framställd och framtagen i ett vitt och sterilt labb. Helst med så mycket kemikalier och annat jox som möjligt!
 
Jag slopade kan-jang, men fick i alla fall med mig nytt gurgelvatten och lite halstabletter. Såg häromdagen att det gurgelvattnet jag använde gick ut i juli 2011...
Nu är det kurering för hela slanten och hoppas på det bästa. Glada tankar!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!