2012-08-09 ? 15:25:40

Uppdatering!

Jahaja! Då var jag här igen, det är synd att jag inte tar mig mer tid till att uppdatera, det är faktiskt inte så jobbigt, och det tar inte så värst lång tid. Det är mest lathet. Folk frågar och frågar, men jag kommer alltid med samma tråkiga svar. Nu tänker jag inte ens säga "det ska bli bättring", eller liknande. Jag tänker inte leva med någon form av "press" av att uppdatera varje dag. Det kommer inlägg lite då och då helt enkelt!
 
Vad har hänt det senaste då? Ja, korsar man en avdankad, småskadad Stefan Lövgren och Martin Timell, då får ni dagens Mattias. Jag fixar och donar i lägenheten dagarna i ända. Från morgon till kväll, i princip. Jag har för övrigt semester nu, som inte kunde kommit lägligare. Allt flyttande tar så mycket längre tid än vad man tror. Vi är klara med själva flyttandet, men alla förbannade möbler som ska monteras och fixas med, det tar tid!
 
Handbollskarriären är igång igen - tror jag. Träningen i tisdags var jag tvungen att avbryta då jag skadade knät för sextioelfte gången i ordningen. Jag fick en spelares knäskål på insidan av knät, och det blev en rejäl smäll. Jag hoppas innerligt att det bara är just "en smäll", så det inte är något kajko med ledband/minskel eller liknande.
Tanken har slagit mig ifall jag har tagit mig vatten över huvudet i och med den här handbolls"satsningen". Att inte ha spelat boll sedan 16 års ålder, och att nu gå in och spela A-lagshandboll, det kanske var lite högt siktat. Vi får se.
Det är träning idag, men den hoppar jag över på grund av ,mitt knä. Nästa träning är på tisdag, då ska jag försöka vara med. Det är faktiskt cup nere i lysekil nästa helg, och ska jag vara med där och ha någon chans till någon speltid överhuvudtaget behöver jag alla träningsminuter jag kan få!
 
Det känns i kroppen att jag inte är tränad för sånt här. Jag har för tillfället: En överansträngning i axeln, sträckning i vänster framsida lår, sträckning i båda lårens baksidor samt ett sargat knä. Jag tror min farfar tar sig fram smidigare än vad jag gör för tillfället.
Dock gillar jag inte att ge upp, så jag kommer ge det några försök till. Går jag sönder mer så får vi säl se..
 
Jag har tyvärr inte några roliga bilder att servera idag, det får vi ta en annan dag!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!