2012-04-13 ? 13:14:54

Vilodag för en hypokondriker

Idag är det Fredag. Kul, kul. Just den här fredagen är lika med vilodag. Hypokondriker som jag är så har jag lite småont här och där. Inte träningsvärk-ont, utan mer i leder och skit. Sa jag förresten att jag fyller 61 på måndag?

Faktum är att jag är alldeles för tung för mitt eget bästa. Let's face it, höfter, knän och leder tar mycket stryk när jag springer och har mig. Måste rasa ner under hundrastrecket känner jag. Visste ni förresten att det är mitt just nu största mål, att väga 99,9kg? Det har jag inte gjort sedan nian...

Jag går och är orolig hela tiden för att jag ska skada mig. Varje liten känning gör mig lite småstirrig. Just nu är jag orolig för min vänstra armbåge. Lite för höger knä också. Höger knä har varit friskt i hela mitt liv, har aldrig haft problem med det - tills nu. Eller, problem och problem, det kan lika gärna vara inbillning. Det är ingen smärta, men jag tycker mig ana något ont där. Som sagt, hypokondriker.

- Hej jag heter Mattias och jag är hypokondriker.
- Heeej Mattias.



Kommentarer
Postat av: Syster-Malin

Men lille bror då...finns säkert en naturlig förklaring till det hela. Typ att du kickat igång kroppen med lite av en chock :-) fortsätt o rör på dig du.

Btw, väldigt söt bild. Väldigt söt!

2012-04-14 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!