2012-04-29 ? 21:49:44

Utmaning, träning och kommande invägning

Hejsan svejsan!
Idag har varit en helt vanlig, ledig dag. Jag har redigerat lite på nästa videoinlägg som förmodligen dyker upp här imorgon, jag har tränat, jag har umgåtts med en god vän och ätit sallad på hans balkong och Olivia gullar med sin surdeg som om det vore hennes bebis. Hon pratar till och med bebisspråk med den! Ibland höjer jag på ögonbrynen för min käresta, men hon är allt bra söt.

Dagens svettsession:
- Rullband i lutning, 30min.
- Stakmaskin, 30min.
- Bröst.


Jag försöker att ge kroppen en ordentlig genomkörare med en timmas konditionsträning cirka en gång i veckan. Det känns bra!

Imorgon är det invägning för April månad. Jag har relativt höga förväntningar på mig själv. Hoppas de infrias. Har jag gått ner 5-6 kg och minskat några centimeter kring midjan är jag nöjd. Det känns som en bra förstamånad!

Jag har också ett sidouppdrag till mig själv. En instruktör på gymet vann en staktävling på en mässa. Hon körde 352m på 1 minut. Rekord är till för att slås! Det ska gå - så småningom..
Nu har jag ett "uppdrag" åt er. Ett uppdrag som ska genomföras den 1 Juni. Ni får två alternativ, och det alternativ med flest röster genomför jag. Lämna en kommentar här nedan och skriv vad ni tycker.

Alternativ 1: 1 timme konstant stakning i stakmaskinen.
Alternativ 2: 1 mil stakning i stakmaskinen.

Jag vet vad som bör ta längst tid/vara jobbigast, men det vet förmodligen inte ni. Så, det är upp till er! 
Kommentarer
Postat av: O Wiberg

Alternativ 1) en timmes konstant stakning!!

2012-04-29 @ 22:46:50
Postat av: Johan

1an!!!

2012-05-01 @ 23:23:55
Postat av: Malin

Då tar jag en mil! ;-)

2012-05-01 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!