2012-04-26 ? 14:28:52

Träningsvärk och svettsession

Hej långhoppa hare!
Nu kan jag snart gå utan att se ut att ha en trubbig pinne uppstucken i stjärten! Det är framsteg!
Min briljanta idé att "kuta" upp och ner för vår slalombacke genererade en träningsvärk som inte var/är av denna värld!
Varenda gång jag ska sätta mig ner så måste jag ta i med händerna först och liksom hissa ner mig själv, varsamt och försiktigt. Gå i trappor ska vi inte ens tala om. Men som sagt, nu börjar det släppa. När man har träningsvärk känner man verkligen hur ofta man använder musklerna. Skulle jag ta ett steg och filma det med en höghastighetskamera och sen titta på det i slowmotion skulle man precis lika gärna kunna tro att någon daskar till en bryllépudding sådär lagom hårt med en matsked.

Igår var jag på gymmet kl 20. Jag brukar aldrig vara där så sent. Det var som ett helt nytt gym, människomässigt. Det brukar vara hyfsat samma personer som är där vid samma klockslag. Men igår kändes det annorlunda. Kände knappt igen en själ. Kändes lite skönt faktiskt.
Igår kl 20 och idag kl 12. Det är lite klent med vilotid egentligen, men vad gör man inte när man börjar jobba kl 16?

Dagens svettsession:

- 15min stakning
- 15min rodd
- 10min uppförsbacke
- Rygg


Styrketräningen blir lidande nu när jag satsar mer på förbränningsträning och kondition, tyvärr. Men det är så jag prioriterar för tillfället.

Imorgon pyser jag och Olivia till Götlaborg, så ingen blogg då. Tack för mig hej!


Stakmaskin. Jag kör med lite mer böjda ben för att träna dem också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!