2012-04-08 ? 19:51:59

Temptations (djup, engelsk berättarröst)

Jag ringer till Olivia på min rast och frågar vad vi ska käka till kvällen.
Olivia: Jag vill ha kycklingrulle!
Crap.

Då var frågan. Ska jag försöka lura mig själv genom att vara "nyttig" och ta en kebabsallad som låter ganska nyttigt men som i själva verket är nästan lika onyttig som en riktig pizza, eller ska jag slänga ihop något hemma?

Jag tog mig själv i örat och bestämde mig för att skippa alpinas frestelser. Det ni! Jag är lite som Batman.
Istället festar jag ikväll på två knäckemackor med makrill, två ägg samt en hemmagjord smoothie gjord på frysta hallon, mango, blåbär och mjölk. Duktig hest. Jorå.


Olivias rulle


Min smarriga tallrik! Winning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!