2012-04-22 ? 16:58:52

Söndag

Det är något visst med söndagar. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men det känns som man verkligen inte har några måsten. Det är bara chillax hela dagen lång. Idag gjorde varken jag eller min kära Olivia ett dugg fram tills kl 14.30 då vi tog tag i livet och traskade ner till gymmet. Idag var det motigt, men vad gör man inte! Det går inte att ligga på latsidan här inte!

Jag ställde mig på vågen idag också, det går åt rätt håll! Man blir sjukt peppad när man märker att det man gör och sliter för ger resultat! Med det i bakhuvudet och kanske skaraborgs bästa träningslista i lurarna gör mig oövervinnerlig! Har jag någonsin berättat hur ödmjuk jag är?

Dagens:
- 30min uppförsbacke på bandet
- 10min stakmaskin
- Mage

Jag försöker hålla träningspassen till ca 1h. Hellre en timmas effektivitet än 1h 30min slöande.

Jag investerade i en "amerikansk fotboll" häromdagen också. Citationstecken pga att den inte är riktigt. Den är gjord i 100% gummi och kostade 99;- på stadium. Jag och Robin var ute och kastade lite igår i hopp om att bli upptäckta av någon schysst scout.
Vi blev inte upptäckta av någon och vi var fullkomligt värdelösa - tills min gamla elev kom. Han och hans vänner spelar i Skövde Dukes och kan det där. Nu är vi redo för draft!







Kommentarer
Postat av: Emil

inte bita på naglarna Mattias! :)

2012-04-22 @ 17:07:21
Postat av: Malin

Vilken förskräcklig andrabild!

:-)

2012-04-22 @ 21:28:47
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack :) nej hehe det skrev jag ju inte :P men tack!

2012-04-23 @ 15:40:58
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!