2012-04-30 ? 17:14:58

Resultat!

Jahaja, då var det den 30 April och en månad med hyfsat strikta mat- och träningsvanor är till ända. Dock betyder inte det här att jag ska lägga mig på latsidan, nej nej. Jag ska fortsätta köra i samma spår så länge jag kan. Jag ska faktiskt ha orken till att köra ett vasalopp. Det förmodar jag inte är något man gör i en handvändning.

Jag tänkte göra som blondinbella: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14756481.ab
Jag kastar också kläderna! Dels för att det är ett sätt för mig själv och se hur jag utvecklas. Det är nästan omöjligt att se någon förändring genom att titta sig i spegeln varje dag. Sen är det lite för er skull också. Jag vet att det är mycket roligare att följa en blogg om man verkligen får se resultaten.

Detta är det jag uppnått på 30 dagar. Allt utan kosttillskott, speciella dieter eller annat sånt där bös. Husmanskost och träning, det är mitt recept.
Jag kan säga att jag kommer inte gå tillbaka till hur jag såg ut på första bilden på ett bra tag. Det läskiga är att det bara är 30 dagar sedan..




Senare idag eller imorgon dyker videoblogg #2 upp!
Kommentarer
Postat av: Johan

Grymt jobbat på så kort tid! Alltid lika roligt med före- och efterbilder.

2012-04-30 @ 17:52:46
Postat av: Ellen

Bra jobbat, vilka resultat, skit bra ju!!!!

2012-04-30 @ 18:37:11
URL: http://alltomellen.blogg.se/
Postat av: Chris

Bra jobbat Mätz!! Ja e stolt över dig!!

2012-05-01 @ 02:42:44
Postat av: Julia

Nämen titta allt lönar ju säg! Du är jätte duktig!:D

2012-05-02 @ 11:38:01
URL: http://justjulia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Duktig du är!! :)

2012-05-02 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!