2012-04-12 ? 15:32:48

Premiär!

Idag var det inlinespremiär! Och som alla vet är premiärer extra jobbiga. I alla fall när det har med träning att göra. Det är jobbigt, det är slitsamt och man får ont både här och där. Det är med andra ord förjävligt.

Det började med att jag inte hittade mina löparhandskar som jag här när jag kör. Har jag inte handskar får jag stora skavsår och blåsor i händerna av stavarna, inte kul.
Det är inte ofta jag blir riktigt arg, men då blev jag förbannad på riktigt. Jag vet inte riktigt vad som hände. Stackars Olivia måste trott jag släppte lös demonerna inom mig och skulle hoppa på henne. Allt gick bara emot mig och så blev den här vantincidenten det som gjorde att det rann över, tyvärr.

Innan hade jag dock varit en riktigt duktig hest och rengjort alla hjuls kullager samt bytt håll på hjulen. Nu får hesten havre ikväll.
Det blev en runda på ca 35min. Ganska lagom, ganska svettigt. Dock kändes 8h på skidor väldigt långt borta...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag väntar på första video inlägget!

2012-04-12 @ 17:28:04
Postat av: Robin

Videoinlägget*

2012-04-12 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!