2012-04-05 ? 21:22:17

Pizza eller fisk på knäckebröd?

Okej. Jag är ett matvrak. Ett matvrak av rang! Jag älskar mat och allt därtill.
Förut åt jag tills jag knappt kunde få i mig mer och tog gärna om både en och två gånger. Eller låt oss säga såhär; jag tog om tills det kom till den punkten att jag fick en konstig blick av någon vid bordet. Då var det dags att släppa sleven.

Men nu, nu är det andra bullar! Eller, bullar är det inte tal om. Jag har halverat portionerna och äter bara ett lagat mål mat om dagen. Det kanske är för lite egentligen, jag vet, men nu i början får det bli så så jag tappar lite kilon och får den där jäkla bollen i rullning.

Idag är inte min käresta hemmavid och kan laga någon mat. Visst, jag kan laga egen mat, men jag känner verkligen inte för att ställa mig och göra det kl 21 efter arbetet. Istället dukar jag upp med vår finaste duk och bjuder till en brakmiddag bestående av två perfekt kokta ägg samt två knäckemackor med makrill. Satan vad gött, som vi säger i västergötland.


Proteiner. Voila!
Kommentarer
Postat av: Arvid

Köp en hink keso på maxi, 3kg keso för 129.



Det e najs

2012-04-06 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!