2012-04-17 ? 17:00:16

Nöjd!

Nu är jag nöjd. Idag fick jag sona för mina misstag i helgen. Tårtorna skulle bort!
Straffet, eller belöningen, det beror lite på hur man ser det, bestod av en timmas konstant konditionsträning.
Usch, fy och satan vad jobbigt det var! Jag har aldrig i hela mitt liv fystränat en timme i sträck...

- 30min uppförsbacke på löpbandet
- 15min roddmaskin
- 15min stakmaskin


Jag märkte också när jag satt där i roddmaskinen och kämpade som aldrig förr, vilken sjuk människa jag är när det kommer till tävlingar.
Det satte sig en kille bredvid mig, och direkt tänkte jag att "Du din jävel, du har inte en chans. Aldrig! Jag är snabbare än dig och jag är bättre än dig. Jag ska bannemig visa dig hur det går till!".
Jag blev nästan lite rädd för mig själv. Det gjorde att jag tog ut mig ännu lite till. Så till killen som satt och rodde bredvid mig - du ska ha tack!
Det bjöds också på ett par benövningar för att riktigt suga ur den lilla kraft jag hade kvar. Det var fantastiskt!
Jag är nöjd.



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är stolt som kusse!

2012-04-17 @ 20:45:58
URL: http://justjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!