2012-04-10 ? 13:33:35

Missförstånd

Att ta, inte allt, men ganska mycket i den här bloggen, men en skopa ironi är viktigt. Annars missförstår man lätt mina budskap. Det här är en blogg med en komisk och ironisk touch. Tål man inte det bör man inte läsa.

Eftersom kritiken inte lät sig väntas på måste jag klargöra en sak. Jag kritiserar inte personer som använder kosttillskott - på rätt sätt! Det enda jag "kritiserar", om man nu ens vill kalla det det, är de ungdomar som dricker proteinshakes "bara för att".

Självklart använder elitidrottare kosttillskott, det var inte riktigt min poäng.
Förhoppningsvis förstod de allra flesta vad jag menade i förra innlägget, men tydligen inte alla.

Nu vet ni!

Tack för mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!