2012-04-14 ? 10:42:47

Mattias får en träningspartner!

Idag mina vänner, idag ska jag visa min vän Robin hur svett ser ut, känns och smakar (ja, man får alltid lite i munnen)!

Han ska börja på mitt gym, blir skitkul att ha någon att träna med. Idag tänkte jag bjuda på stakintervaller. Grattis Robin! Styrkemässigt får vi se vad det blir.
Nu har jag sålt min stora klumpiga kamera, så på måndag beställer jag nya kameror. Jag har också ett redigeringsprogram som fungerar klockrent. Nu är snart videoinläggen här ska ni se! Kommer blir kanonkul!

Men såatte, ha en bra lördag då och håll tummarna för att Liverpool spöar Everton i FA-cupen. En liten parentes sådär.
Tack hej!




Robin, nu är det slut på soffhäng och ölhävning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!