2012-04-24 ? 15:29:46

Lurendrejeri!

Vad är det här för lurendrejeri!? Här går man runt i tron om att världen är god, men vad får man för det? Inte någonting!

Vi konsumerar väldigt mycket kyckling här hemma. Det är gott, lättlagat och nyttigt. Den perfekta maten med andra ord. Man kan ju göra så mycket med det också, bara fantasin sätter gränser! Usch, det lät klyschigt.

Ica säger att deras "egna" märke "ica basic", som enligt uppgifter förövrigt inte alls är deras egna märke utan  "euroshoper" med ett nytt namn. Det är bara vad jag har läst, så hoppa inte på mig!

Ica skriver på lappen att deras "Ica basic kyckling 1000g" kostar 49;-/st. Vad är det för snicksnack? På påsen står det 900g. Vart är de resterande 100 grammen kyckling frågar jag mig! Det här blir något för Janne Josefsson att gräva djupare i. Jorå.

Ica, ni är skyldiga mig en kycklingfilé! En liten sådan, men ändå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!