2012-04-07 ? 12:56:45

Hur tänkte jag där?

Hur tänkte jag när jag valde att april månad skulle bli den månad som jag tänkt "hårdköra" i? Uppenbarligen tänkte jag inte på att påsken är lagd precis lagom i april. Crap.

Min kära mor skrev till mig på Facebook igår att "Du är välkommen hem på påskmiddag imorgon. Det blir marängswiss till efterrätt". Ahapp. Kul.
Hon vet mycket väl att jag slevar i mig marängswiss som en besatt om det skulle vara så.

Inte nog med att det är påsk. Jag lyckades även trilla ut ur mamma den 16 april för snart exakt 22 år sedan också! Då blir det väl tårta och annat jox. Det är ett tufft liv!

Jag kommer att behöva en plan..

Kommentarer
Postat av: julia

Det är bara att ta ett äpple:-P

2012-04-07 @ 14:35:47
URL: http://justjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!