2012-04-03 ? 13:38:08

Hur man inspirerar andra...

Jag bor som bekant med min söta, rara och ganska lilla, Olivia. Det verkar faktiskt som jag, på något sätt har lyckats inspirera henne! Idag tog vi vårat pick och pack och knallade bort till Elins Esplanad och min arbetsplats, Stadium. Det var dags för Bambi att ge sig ut på isen.

Vi gick ut med ett par skinande, nya och asballa inlines. Vi garderade oss även genom att köpa en hel skyddsutrustning te'na. Vi pratade om att Olivia skulle åka hem ända från själva butiken - tills vi fick syn på svängdörren. Tänk vilken massaker det kunde blivit. Hujjedamej.
Jag kan se det framför mig; Stackars Olivia rullar emot dörren i tron om att världen bara är god. Hon får möte av en farbror med rullator som inte riktigt svänger så skarpt som man skulle vilja. Olivia grips av panik, trillar och kläms i svängdörren. Fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!