2012-04-11 ? 20:28:47

Full fart!

Fy satan vad jag är trött. Sitter här, nyvaken, och försöker kämpa ihop ett inlägg utifrån bästa förmåga.
Idag stod klockan på 04.40, jobbet började 06. Jobb mellan 06-18. Ett lätt litet pass sådär.
Under dagen kände jag av mitt vänster knä. Det är det knät jag rehabtränar och försöker att få bättre. Hur går det? Måttligt!
Jag har varit hos sjukgymnasten och fått övningar som jag ska göra här hemma... Det går inte i racerfart direkt.

Igår fick jag och Olivia en idé. Vi hade inte något speciellt för oss när klockan slog 20, så vi tog på oss löparkläderna och sprang iväg en runda. Dålig idé. Knät tog stryk och det är mest troligt därför det gnäller idag.

Olivia fick vara vägvisare. Jag hade bett henne att hålla sig så mycket på oasfalterade vägar som hon bara kunde. Det blev kanske inte riktigt så mycket oasfalterat som jag hade tänkt mig, men det är ju inte lätt för henne att veta vad som är "mycket" och "lite" asfalt. Knät fick spö, och så var det med det!
Aeh, från och med nu får löpningen ta ett steg åt sidan och lämna plats för andra former av motion; rodd, stakmaskin, lutande löpband och crosstrainer.
Nu går jag och lägger mig igen. Är ju helt sjukligt trött. Haj!


Vänster knä anar inte vad det har att vänta sig. Stackare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!