2012-04-01 ? 11:16:26

Fitnessfighten

Halloj! En tjej som gick i min parallellklass, Ellen, hon driver en blogg: http://alltomellen.blogg.se. Check it!
Under mars månad höll hon på med fitnessfighten. Det måste jag säga var lite inspirerande. Sen att det har ett lite klatschigt namn gör det inte sämre. Fitnessfighten. Jo men det låter bra.

Eftersom jag behöver en liten skjuts i rätt riktning här så tänkte jag att jag kör på ordentligt i en månad och ser vart det leder. Få bollen i rullning liksom. Kan hon kan jag!
Jag tänkte tävla mot min vän Robin. Den som torskar ska få någon form av straff. Har någon en bra idé på ett härligt "straff", så säg till!

Resultat får ni se 1 Maj. Om det är ett resultat värt att visa upp såklart...
Låt den segaste månaden på länge börja!


Nej det är inget skämt..
Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillart! Vad spännande :-D Go for it!

2012-04-02 @ 15:45:47
Postat av: Eva Nilsson

Låter ju som en toppenidé. Kör hårt, så kanske du kan få med mamsen på tåget också.

2012-04-02 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!