2012-04-06 ? 11:15:48

Ett mindre lajbans morgonkonstaterande

Idag skulle min träning börjat på riktigt med en runda på mina snabbaste inlines. Hade till och med inhandlat en ny hjälm för tillfället!

Jag går upp på morgonen och konstaterar uppgivet att "Aha, inte det nej." Hade ju varit otroligt onödigt att ha lite flyt ibland! Vilket sjujäkla skitväder rent ut sagt. Snöblandat regn och +1,3 grader. Kul.

Ikväll spelar Sverige OS-kval mot Ungern. 17.00 blåser domaren igång. Ställ alarmet!

 

 

Kommer nog aldrig vänja mig vid att ta kort på mig själv. Men vad gör man inte?!

Får så mycket uppmuntrande kommentarer, så det får det väl vara värt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!