2012-04-05 ? 14:30:19

Det går åt rätt håll!

En viktig sak att tänka på när man siktar på att tappa lite vikt, skaffa bättre kondition eller liknande är att sätta upp små delmål. Idag uppnådde jag ett av mina!

Jag drog på mig mina jeans precis som vanligt men kände att jag nästan höll på att tappa dem(!)
Jag fick helt enkelt dra åt skärpet. Nu är det bara ett hål kvar, sen är det "maxat", och det har det aldrig fått vara.  Ett riktigt Hallelujah-moment!

Som sagt, ett litet mål på vägen. Det är skönt att se att det går i rätt riktning. Dock blev det ingen träning idag på grund av tidsnöd. Ska verkligen försöka ta mig i kragen och ge mig ut imorgon!

Har någon vägarna förbi Elins Esplanad idag, kom in och säg hej till mig på stadium och förgyll min eftermiddag!
Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad kul Bror! :-) Hejja dig!-jag gör det!

Jag kanske kikar förbi senare.

Ha en bra dag på jobbet.

<3

2012-04-05 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!