2012-04-18 ? 14:05:42

Dagens svettsession

Hej hopp och halloj!
Dagens svettsession bestod av näst intill 8km inlines. Inlines i motvind. Eftersom jag körde "ett varv" så kan jag omöjligt haft motvind hela vägen, men det kändes så! Det låter tuffare så och gör min prestation mer anmärkningsvärd.
Det finns ju besserwissrar som inte skulle låtit sig väntas på med att anmärka på att "Hur tänker du när du säger att du har motvind hela vägen när du åker i en cirkel? Pucko." Blablabla. Så, nu besparade jag er det. Skönt va?

Vad händer halvägs? Jo, efter ett av hundratals staktag med stavarna så lossnar själva staven från handtaget!
Jag satte i staven precis som vanligt, men på tillbakavägen har jag bara med mig handtaget fram. Måste sett otroligt kul ut för bilen jag mötte. Dagens skratt, varsågod. It's on me!


Gillar frisyren. Ser ut som Banarne!


Målgång: 13:37. Säger inget mer.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du ser inte precis pigg ut!:P

2012-04-18 @ 17:05:54
URL: http://justjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!