2012-04-15 ? 21:59:11

Bristen på fantasi!

Satan vad dålig fantasi jag och Olivia har. Tacos till kvällsmat och en liten smooty booty en timma senare.

Kycklingtacos eller tacos med köttfärs, det är frågan. Idag bjöds det på kycklingtacos, eller fajitas, som det fint heter.
Vi måste på riktigt försöka vänja oss av med att äta så mycket tacos. Det blir utan tvekan två gånger i veckan. Jag försöker intala mig själv att det faktiskt är bra mat. Det kanske det är, jag vet inte riktigt. Det borde vara det! Kyckling och grönsaker. Självklart är det ju creme fraiche i, men vilken mat har inte antingen det eller någon form av matlagningsgrädde i sig. Är det inte i själva rätten så har man någon typ av sås. Så det är lite svårt att undvika känner jag. Sen har vi då brödet. Olivia har försökt i evigheter att få mig att äta grovt tacobröd. Ha! Den dagen den sorgen säger jag. Det är inte värt det. Inte en chans.

Om det nu är någon som tänker "Hallå! Vad hände med den där milen du skulle åka? Klene fan!"
Det var tänkt att jag skulle åka inlines idag, så blev det inte. Det blev kökstjänst istället. Det är ju inte fel det heller. Eftersom jag är rena rama speedkulan i köket så går det på två röda att få maten klar.

Imorgon är det dags att beställa filmkamera. Det är dags att sätta igång det här på riktigt! Känns som det har varit mycket snack och lite verkstad..




Kommentarer
Postat av: Erik

2012-04-15 @ 23:44:27
Postat av: Erik

Måste ställa en fråga kära kollega, är detta en matblogg ?

2012-04-15 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!