2012-04-09 ? 13:09:44

Betessläpp

Då har mina kära skor med hjul fått smaka asfalt för första gången i år. De var så ivriga att de kunde jämföras med kor under betesläpp. De fullkomligt skenade iväg och det fanns inget som kunde stoppa dem!

Jag och Olivia har kommit på en ny metod för att få oss båda till att vilja gå ut och ta en liten mindre promenad på kvällarna. Jag har alltid tyckt det varit bland det tråkigaste som finns. Att bara gå ut och gå, jag förstår inte grejjen.
Igår kom jag dock på den briljanta idén att jag kunde åka inlines medan hon gick. Strålande, briljant, fantastiskt och fullkomligt lysande! Familjefriden är räddad!

 

Kommentarer
Postat av: Robin

Det eller skaffa en hund;)

2012-04-09 @ 13:25:15
Postat av: Julia

Gud vilken idé!XD

2012-04-09 @ 14:46:58
URL: http://justjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!