2012-04-16 ? 11:45:00

22 hestar i hagen!

Grattis på födelsedagen Mattias! Tackar så hjärtligt, det var vänligt! Nu är du 22 år och får därmed en extra hest i hagen!

Olivia hade sagt till mig i förväg att "Vaknar du innan du bör så får du faktiskt låtsas sova tills jag kommer och väcker dig!"
Det borde inte vara några problem tänkte jag, jag brukar sova till 10.30 eller liknande - men inte idag. Självklart inte. Eftersom jag inte fick/ville förstöra Olivias överraskningsmorgon så fick jag snällt ligga kvar i sängen, inte göra ett ljud och vänta. Jag väntade, och väntade. Till slut händer det. Tösa brister ut i skönsång! Åh denna skönsång! Ljudet av en lite halvt tondöv men ack så gullig och omtänksam Olivia fyller rummet. Det var trevligt. Det var fint och 22-årsdagen var ett faktum.
Hon gav mig även ett litet paket. Två biljetter till Filip och Fredriks liveshow i Göteborg! Bug och bock för detta!

Självklart hade hon brassat på med en inte alltför vanlig frukost. Pannkakor och ciabattabröd...
Jag känner gång på gång att valet av månad att "hårdköra" i var lite halvbra vald. Nu är det som det är, jag får ta det med en liten nypa salt. Det kommer fler månader!


Morgonfrisyren blir min present till er. Grattis!


Inte helt dumt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis på födelsedagen!:D

2012-04-16 @ 11:54:14
URL: http://justjulia.blogg.se/
Postat av: syster

Söt bild men Olivia är nog sötare :-) gulligt o snällt av na'! Och ja, bara att köra tuffare o mer strikt när födelsedagarna är över! :-)

2012-04-16 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!