2012-04-20 ? 14:28:01

2012-04-20

Halloj! Idag hade jag bestämt mig för att ta en vilodag, framförallt för att vila knän och leder.
Jag vet att jag i mångas ögon kan verka lite klen och att ni tycker att "det är bara att köra", men så är det inte riktigt. Jag har haft knäskador/knäproblem ända sedan barnsben, och nu försöker jag verkligen bli av med det. Därför är jag försiktig med hur mycket det ska ansträngas.

Jag kunde inte valt en bättre dag att vila på, tha'ts for sure. Vädret ute är lagom lajbans. Regnigt, kallt och allmänt uschligt. Jag börjar inte stratta runt på stadiums löparbanor förens kl 16 idag, så jag har en hel dag att slå ihjäl. Dagen är stark, den är svårslagen, den vill inte riktigt bli ihjälslagen.

Jag har i många dagar nu haft saker att aktivera mig med tills att det är dags att stämpla in på jobbet - men inte idag. Idag har jag tråkigt. Nästa träningspass blir på söndag eftersom jag jobbar hela dagen imorgon.

Vad tyckte ni om videoinlägget förresten? Har ni inte sett det så är det bara kika. Det finns här nedanför.
Som avslutning bjuder på en välkomponerad och fantastiskt rolig bild av utsikten från ett av mina fönster.

 

Utfyllnadsbild. Foto: A. Hvass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!