2012-04-02 ? 18:56:37

120402

Det är verkligen inte varje dag man känner sig ivrig till att träna. Idag är en sådan dag. Nu är det som så att jag har en tajming lika bra som, ja. Precis när jag bestämt mig för att satsa lite så drar jag på mig sjukdom.
Hela förra veckan var jag dålig och nu har den här "dåligheten" gått upp i näsan. Känns som någon tryckt upp en rykande färska öronpropp i vardera borre.

Nästa vecka planerar jag att börja med lite videoinlägg. Blir lite roligare då, right?
Förhoppningsvis släpper förskylningen nu i veckan så jag kan börja på riktigt.
Tills dess får ni hålla till godo med min träningslista från spotify. Tacka mig senare.


Träning
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!